I min religion betyder Lady Gaga profet


För mig finns det inga ord som kan beskriva Lady Gaga.
Hon är arrogant, leker med sexualiteter samt gör allt för att provocera och chocka världen.
Trots detta är hon den smartaste kvinnan jag vet, och jag beundrar henne så otroligt mycket!
Hon är den person jag alltid velat vara:
Hon skiter i kontroversialiteten och kör sitt eget race, samtidigt som hon har ett budskap och bra avsikter.
Hon är den enda människa på hela jorden som aldrig gör mig besviken, och hon lyckas alltid förundra och fascinera mig.
Hon är för mig lika mycket insperation som förebild.

Jag menar: Hur bisarr är inte denna video egentligen?
Världen vill inte se saker som detta, de vill censurera kvinnokroppen till minsta detalj.
Men Lady Gaga gör så omvärlden vaknar upp på hennes eget vis, alltså genom att visa så mycket som möjligt.
Jag hatar de konservativa arslena som gett världen denna uppfattning och dessa fördomar.
Det går inte beskriva hur mycket de homosexuella har lidit pågrund av just fördomar - och det hemska är att fördomarna fortfarande ligger kvar i vissa människors natur, det är fortfarande "inte normalt" att vara gay och många anser att man diskriminerar livets mening med att just vara homosexuell.
Och tyvärr är det inte bara de homosexuella som råkat illa ut på grund av detta, utan även vi kvinnor.
Vi kvinnor har lidit så fruktansvärt länge pågrund av vad männen bestämt:
Vi ska laga mat, vi ska ta hand om barnen, vi ska städa, vi ska lyssna på våra män - och trots att det är 2000-talet och att de flesta människor ändrat uppfattning om detta så är det fortfarande för de flesta naturligt att tänka såhär. Samma sak om en kvinna visar för mycket, då är man plötsligt horig och slampig.
Att gå bh-lös under en genomsylig tröja är fullkomligt ofattbart och äckligt - bröstvårtor är tydligen något som skall döljas in i minsta detalj.

I min religion älskar vi både bröst, snoppar, rumpor och fittor.
Vi älskar också alla människor, förutom konservativa arlsen. De är inte välkomna.
För alla homosexuella, alla hetrosexuella, alla bisexuella, alla transor och alla andra queers är välkomna i min religion samt in i min värld, och in i mitt hjärta, framför allt. 
Ingen människa på jorden ska behöva skämmas över sin sexuella lust, sexuella läggning eller sin egna kropp.
Lady Gaga är min profet, och jag tackar henne för att hon visar världen att sexualitet inte är något man skall censurera eller skämmas över.
Frågan är dock: Hur länge kommer det ta för världen att inse detta?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0